עמדת טעינה לרכב חשמלי 32 אמפר 22 קוט"ש

כמעט כל עמדת טעינה היום עובדת בהספקים של בין 2.4 קוט"ש ל- 22 קוט"ש. כיום בארץ יש אולי רכב אחד או שניים שיכולים לקבל טעינה של 22 קוט"ש.

מבחינת רכבים חשמליים פלאגאין יש כמה דגמים שיכולים לקבל עד 7.4 קוט"ש בתשתית חשמל חד פאזית של 32 אמפר עם עובי גיד של 6 – 10 ממ"ר.

האם ניתן לחבר עמדה של 32 אמפר בכל מקום?

התשובה היא לא!

עמדת טעינה תלת פאזית בהספק של 22 קוט"ש צורכת בזמן העבודה 32 אמפר וזה לא מתאפשר במיוחד בלוחות חשמל עם חיבור ראשי של עד 40 אמפר.

החישוב הוא פשוט – לוח חשמל ביתי סטנדרטי הוא לוח של 25 או 40 אמפר. מלוח חשמל של 25 אמפר זה ברור שלא ניתן לחבר עמדה כזאת.

עכשיו אתם בטח חושבים לעצמכם שבלוח של 40 אמפר ניתן לחבר עמדה של 32 אמפר כי זה פחות מגודל החיבור הראשי נכון?

אז זהו שלא – זה נכון שטכנית אפשר לחבר את העמדה אבל במידה והרכב צורך בטעינה 32 אמפר לא תוכלו להפעיל כמעט שום דבר בבית מחשש לעומס.

איך מתקינים עמדת טעינה של 22 קוט"ש?

אופי ההתקנה זהה בכל עמדות הטעינה, מושכים קו חשמל מלוח ראשי עד לחניה, מתקינים מפסק ראשי, ממסר פחת, עמדת טעינה וזהו.

מבחינת הכבל ומפסק ההגנה הראשי של הקו בלוח יש שינוי. עמדת טעינה של 22 קוט"ש צריכה תשתית עם עובי גיד עבה מהרגיל עם מפסק הגנה של 32 אמפר.

גם מבחינת המחיר עבור התקנת תשתית חשמל מתאימה לטעינה בזרם גבוה יש לקחת בחשבון שתשלמו מחיר שגבוה מעט מהרגיל.

המחיר שתשלמו נקבע בהתאם לעובי הכבל, צנרת מתאימה, מפסק ראשי בלוח בזרם יותר גבוה ואופי העבודה שלפעמים יהיה מעט יותר קשה לביצוע.

איך אפשר לקבל הצעת מחיר?

לא משנה לאיזו תשתית טעינה אתם זקוקים, ניתן ליצור אתנו קשר כבר עכשיו ולקבל הצעת מחיר מסודרת לעבודה שאתם זקוקים.

ניתן לשלוח סרטון מצולם שממחיש את אופי ההתקנה ואורך הקו או לתאם סקר אתר בתשלום שמקוזז ממחיר העבודה הסופי.

מקבלים תשלומים בכרטיס אשראי

נושאים נוספים שיכולים לעניין אתכם: