התקנת שקע סיקון לקיה נירו

במידה ורכשתם קיה נירו היברידית פלאג אין תוכלו להנות מנסיעה לטווח של עד 50 ק"מ על הסוללה החשמלית לאחר התקנת שקע סיקון של 16 אמפר.

עם הרכב החדש לרוב תקבלו מטען נייד שאחד מהקצוות שלו מתחבר לשקע הטעינה ברכב והקצה השני מתחבר לשקע סיקון תעשייתי.

שקע הסיקון שתצטרכו הוא שקע חד פאזי כחול בזרם של 16 אמפר שמגיע ישירות מלוח חשמל עד לנקודת הטעינה שהיא בעצם החניה.

התקנת שקע סיקון לקיה נירו

אופן התקנה של שקע סיקון לטעינת קיה נירו

כמו שהזכרתי קודם, התקנת שקע סיקון אמורה להתבצע על קו חשמל שמגיע ישירות מלוח החשמל באופן ישיר ללא שום חיבורים באמצע.

המטען של קיה נירו צורך 12 אמפר ולכן דרוש קו ישיר מהלוח. במידה והשקע יתחבר עם צרכנים נוספים בדרך יהיה עומס על הקו והמפסק בלוח יקפוץ.

במידה ואתם זקוקים להתקנה בבית פרטי יש לקחת בחשבון שקו החשמל יוצא מהלוח ובמידה והלוח בתוך הבית תצטרכו לקחת בחשבון התקנה עם צנרת חיצונית.

אם אתם זקוקים להתקנה בבניין משותף החיבור יכול להתבצע מלוח החשמל הביתי שלכם או מלוח ציבורי של הבניין עם מונה צריכת חשמל לביצוע התחשבנות.

האם קיה נירו יכולה להטעין עם עמדת טעינה?

שאלה שאני שומע לא מעט בהקשר לקיה נירו וזה המקום לענות. ניתן להטעין את הרכב עם עמדת טעינה קבועה בחניה הפרטית.

ניתן לרכוש עמדה ולבקש מהחשמלאי התקנה של עמדת טעינה בחניה במקום שקע ואת המטען הנייד תוכלו להשאיר ברכב להטענה במקומות אחרים.

חשוב להבין שבמידה ותרצו להטעין את הרכב במקומות אחרים תצטרכו מקומות שמותקן בהם שקע סיקון אבל אפשר גם אחרת.

ניתן לרכוש מתאמים בין תקע סיקון לשקע ישראלי שנמצא בכל מקום אבל עם מגבלה על זמן הטעינה שלרוב יהיה לא יותר משעתיים רצופות!

כמה עולה להטעין קיה נירו?

קיה נירו היברידית פלאג אין מגיעה עם סוללה של 8.9 קוט"ש והמחיר שתשלמו על טעינת הרכב לסוללה ריקה לחלוטין יהיה בסביבות 5 שקלים.

חישוב עלות טעינה לכל רכב חשמלי ולא רק לנירו מתבצע בדרך הבאה: גודל הסוללה בקוט"ש כפול המחיר שחברת חשמל גובה על כל קוט"ש.

כמובן שאם לא רוקנתם את כל הסוללה לא תשלמו מחיר מלא אבל בינינו, 5 שקלים לטווח נסיעה של 50 ק"מ זה מחיר מצחיק ובהחלט משתלם!

במידה ויש לכם שאלות נוספות או שאתם זקוקים להצעת מחיר להתקנת קו טעינה לחניה אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר כבר עכשיו.

מוזמנים להשאיר פרטים בטופס, נציג שלנו יחזור אליכם תוך זמן קצר